Nog eens proberen

albertmotar
Topic Starter

Nog eens proberen

#1 , 12 jul 2006 12:50

Hallo allen,

1) Mijn bijna Ex weigert alle verdere betalingen van de hypotheek uit te voeren al mocht zij daar blijven wonen gezien het vonnis en de gezinssituatie. (drie kinderen) Maar kan ik via een kortgeding haar toch uit het huis zetten wegens het niet betalen van de hypotheek gezien de bank dreigd de woning in beslag te nemen.
Dan kan ik terug naar de woning en heb dan geen dubbele last te dragen.

2) Mijn bijna ex zou een ander huis willen intrekken vanaf 1/09/2006 wanneer mag ik dan terug de woning betreden en bewonen of moet dit eveneens via een rechter of schriftelijke toelating van de tegenpartij.

Kan er iemand hierop enige reactie geven?

Groeten

AM

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Borniet

#2 , 12 jul 2006 13:02

Hello Albert,

ik had je vraag vorige keer al gelezen, en kon er toen ook niet echt op antwoorden, en dus nu spijtig genoeg nog steeds niet. Ik ben bang dat je hiervoor echt een jurist of rechter nodig hebt. Je kan dan misschien best ook eens contact opnemen met de wetswinkel (www.wetswinkel.be) of even naar het vredegerecht bij je in de buurt stappen. Of hopen dat een van de juristen hier je snel een antwoord kan geven.

Groetjes
http://www.v-echtscheiding.be

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”