partnerproblemen

biebaboe
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

partnerproblemen

#1 , 15 aug 2020 08:40

kan moeilijk 30 jaar beknopt uitleggen maar het komt erop neer dat mij man eergistern de woning heeft verlaten en nu ben ik via via te weten gekomen dat hij nu vandaag of morgen met zijn familie alles zou komen ophalen wat mag hij meenemen en wat niet en wat valt onder de noemer persoonlijke spullen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 15 aug 2020 11:10

kan moeilijk 30 jaar beknopt uitleggen maar het komt erop neer dat mij man eergistern de woning heeft verlaten en nu ben ik via via te weten gekomen dat hij nu vandaag of morgen met zijn familie alles zou komen ophalen wat mag hij meenemen en wat niet en wat valt onder de noemer persoonlijke spullen
hij mag zijn eigen gerief/eigendommen meenemen, zeker als hij kan aantonen dat hij daar de eigenaar van is.

als er discussie ontstaat over bepaalde dingen en het loopt uit de hand (ruzie, agressie, . .. ) zeker naar de politie bellen

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 aug 2020 21:28

En dat kan u best op voorhand doen dan kunnen ze eventueel al aanwezig zijn bij aankomst.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”