omgangrecht

misterbxl
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

omgangrecht

#1 , 02 mar 2020 16:48

lieve mensen,

wij zijn gescheiden ouders van een dochter van 9 jaar.

ik heb mijn dochter om de2 weken en moet ze weer afzetten bij haar thuis zondag om 18h00.
nu is het al meerdere keren dat ze te laat kom opdagen, altijd rond 18h15 of 18h30.
ze wonen in gent en ik in het brusselse.

ik begin dit wat beu te worden want ik kan nooit iemand bereiken wanneer dit voorvalt, ze neemt nooit op wanneer ik haar wil bereiken.
mag ik terugkeren als er niemand thuis is en ze de volgende dag afzetten of moet ik dit iedere keer verduren.

ik weet geen raad, gisteren was het 18h45 voor er iemand kwam opdagen, en durf ze nog zeggen je moet maar wachten en ik hoef je niet te beantwoorden.

alvast bedankt voor nuttige raad.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 02 mar 2020 17:02

Ga na 15 minuten naar politie en doe aangifte dat er niemand thuis is op adres waar u dochter moet afzetten.
Film het aanbellen met een duidelijk zichtbare tijd.
Uiteraard zijn ook uw telefoongegevens ...bellen zonder dat er word opgenomen een bewijselement.

misterbxl
Topic Starter

#3 , 02 mar 2020 17:12

met dit ben al een stap verder, maar is dit de procedure?

Reclame

Franciscus

#4 , 02 mar 2020 17:15

Dit is het opstarten van een dossier ... niet houden aan vonnis.
U maakt op die wijze zelf (begin van) bewijzen aan.

Volgende stap is misschien een mail of als er echt geen contact tussen partijen is een aangetekend schrijven met antwoordkaart.

Hangt allemaal af van hoe de 'relatie' is tussen partijen..

rechter kan van het brengen een halen maken...

misterbxl
Topic Starter

#5 , 02 mar 2020 17:53

er is helemaal geen relatie tussen beide partijen, ze doe de doofstomme.

alles is normaal en alles kan volgens haar....ik hoe me strikt aan de regels maar mijn geduld raak ook op.

Terug naar “Echtscheiding”