Buitengewone kosten-Onderhoudsgeld-Bezoekrecht-Scheiding

judifor
Topic Starter

Buitengewone kosten-Onderhoudsgeld-Bezoekrecht-Scheiding

#1 , 14 sep 2009 16:17

Een zeer concreet vraagje: ik betaal onderhoudsgeld voor mijn 2 kinderen. Verder zijn er nog buitengewone kosten voor gezondheidszorg - school -.... die voor de helft moeten betaald worden. Wat betreft de buitengewone schoolkosten zijn er abonnementen, een- en meerdaagse schoolreizen, studiereizen, excursies,...
Wat hiermee als mijn kinderen een studiebeurs krijgen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 14 sep 2009 18:57

Een zeer concreet vraagje: ik betaal onderhoudsgeld voor mijn 2 kinderen. Verder zijn er nog buitengewone kosten voor gezondheidszorg - school -.... die voor de helft moeten betaald worden. Wat betreft de buitengewone schoolkosten zijn er abonnementen, een- en meerdaagse schoolreizen, studiereizen, excursies,...
Een studiebeurs dient in eerste instantie om de kosten te dekken die met de studie te maken heeft.

Lex

#3 , 15 sep 2009 14:18

Een studiebeurs dient in eerste instantie om de kosten te dekken die met de studie te maken heeft.
De realiteit is dat veel vrouwen al die extra inkomsten nogal eens zien als hun 'persoonlijk' zakgeld.

@ Judifor, is er geen vonnis/EOT waar in vermeld staat wat die buitengewone kosten zijn?

Reclame

Creatief

#4 , 15 sep 2009 19:58

Welcome back Lex. :D
Ik wou al een opsporingsberichtje neerschrijven. Ik mistte je al zo lang op het forum.

Terug naar “Echtscheiding”