Onderhoudsgeld en schoolkosten dochter

Airbus380
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Onderhoudsgeld en schoolkosten dochter

#1 , 28 dec 2019 22:52

Ik betaal al een vijftal jaar alimentatie en schoolkosten voor mijn dochter. Na haar Hoger Secundair Onderwijs, heeft mijn dochter één jaar bacheloropleiding (ergotherapie) gevolgd. Het tweede jaar bleek te zwaar en heeft de studies beëindigd. Op 1 september 2019 is mijn dochter gestart met een opleiding voor animatrice in de bejaardenzorg (VSPW - Volwassenopleiding) . Deze opleiding duurt nog tot december 2020. Indien geslaagd krijgt ze dan een attest of diploma van animatrice in de bejaardenzorg. Ik moet er wel bij vertellen dat mijn dochter al een tweetal jaar samenwonend is maar haar domicilie staat nog steeds op haar ouderlijke verblijfplaats. De moeder krijgt nog steeds haar kindergeld! Ik ben een melkkoe! Op mijn eot -akte staat, dat ik niet meer moet betalen als mijn dochter samenwonend is. Ik kan niets bewijzen, aangezien ze nog steeds staat ingeschreven op haar ouderlijk adres. Is er een oplossing voor dit probleem? Kan iemand me "goede" raad geven? Mvg en dank, P.D.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 28 dec 2019 23:09

Klacht indienen wegens domiciliefraude, de dochter zal dan op het correcte adres ingeschreven worden.

Airbus380
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 dec 2019 13:34

Hoe moet je bewijzen, dat ze samenwonend is?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”