Recht ontnemen om woning te betreden met zelfgeschreven contract.

Mysterydna
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Recht ontnemen om woning te betreden met zelfgeschreven contract.

#1 , 28 nov 2019 22:59

Beste,

Gisteren na een hevig einde relatie dispuut heb ik een contract moeten ondertekenen waarin staat dat ik de woning niet meer mag betreden ongeacht dat mijn domiciel nog steeds op dat adres staat. Zij heeft het opgesteld ( haar woning )en ik heb het ondertekend rap rap onder druk van de hele familie die mij aant bedreigen waren. Nu ben ik ondertussen verhuisd ... maar heb mijn adreswijziging nog niet aangevraagd omdat dit net 1 dag is na het hele voorval, en kom ik ook nog eens tot de constatering dat ik mijn dure fiets er heb laten staan. Nu wil ik deze gaan halen maar krijg geen reactie ..... kan ik mijn fiets zomaar gaan halen ? Is dat contract geldig ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 nov 2019 23:11

Ga met politie langs voor uw fiets.
Die kijken alleen naar uw EiD .
Met het contract hebben ze niets te maken uw ex-partner moet daarvoor maar naar de burgerlijke rechtbank. Geen zaak voor politie.
Toegang tot domicilie en ophalen uw fiets wel. In die zin dat zij zorgen dat er geen vechtpartij ontstaat.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”