Heb dringend wat raad nodig op deze vraag :
mijn vriend zijn oudste zoon (12) gaat al sinds september praktisch niet meer naar zijn moeder. aangezien ze niks maar ook niks meer betaalt voor hem zijn we een rechtszaak begonnen.
nu claimt ze in haar conclusies dat ze maar 100euro vanaf jan 2009 kan betalen met ALLE kosten in (orthodontie is al gestart zeg) omdat ze maar 1550 euro per maand verdient, daarvan leeft ze "alleen" met 1 zoon in co-ouderschap en 1 enkel 4 dagen op een maand. ze beweert dat ze maar 400 euro over heeft om van te leven per maand. dat wij haar 350 alimentatie betalen omdat madam behoeftig is???? en dat ze voor 1 kind max kindergeld trekt (als alleenstaande ) is ze "vergeten" te melden, eveneens het feit dat ze feitelijk samenwoont met haar vriend die zelf goed verdient... maar het is nu de vraag : hoe kunnen we dat wettelijk bewijzen : zij zegt alleenstaande te zijn maar de kids weten dat hij er woont (zijn spullen staan er en hij slaapt er altijd, zijn auto staat altijd voor de deur, zij is vanavond de kids komen halen met zijn auto terwijl ze er zelf één heeft)
maar zijn domicilie staat er niet anders geraakt zij haar alimentatie kwijt
wij hebben een ful- en partime inkomen waarvan we twee pubers volledig betalen, twee in co-ouderschap en nog een tweeling van 5 maand....
uiteindelijk houden wij ook niet veel over : maar zij beweert dat wij rijk zijn en wij maar haar kind alles moeten kopen...pfff, heb moeite met zulke leugens.
de kids vinden het dus ook erg en beseffen goed dat hun mama liegt terwijl wij struggelen elke maand en haar ook eens moeten onderhouden...
weegt zwaar voor mij als vrouw en geeft spanningen in onze relatie...
zij beweert dat ik goed inkomen heb eb eigendom, ja hoor , dat ik er nog 28 jaar dien voor te betalen en dat ik partime werk en zelf kids heb om te onderhouden, is ze ook even vergeten...
hoe kunnen we dit op een eerlijke manier de rechter duidelijk maken zonder met modder te gooien???
groetjes en elke hulp is welkom