verhuizen voor uitspraak

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#16 , 22 jun 2006 15:08

Volgens mijn advokaat is er helemaal geen haast bij. Verhuis ik, schrijf ik de kinderen ginds in in 't school, laat ze er school lopen, en wacht tot de zaak voorkomt...
U houdt zich dan niet aan de verplichting om bij co-ouderschap de belangrijke beslissingen zoals schoolkeuze gezamelijk te nemen.

Ik denk dat het de bedoeling is dat we hier trachten uit te leggen wat de wettelijke rechten en verplichtingen zijn. Niet dat we adviseren om zich niet te houden aan de wet.

scorpioen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tahonm
Topic Starter
Berichten: 15

#17 , 22 jun 2006 15:15

Bedankt dat er me toch IEMAND op wijst hoor!! Ik volg liever graag de wet, zodat ik geen fouten maak. Dat keert zich toch alleen maar tegen mij.

Ik ga er wel met mijn expartner over praten, in de hoop tot een akkoord te komen. Lukt dat niet, dan uw voorstel van kortgeding contacteren.

Hartelijk dank!

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#18 , 22 jun 2006 15:35

Ik heb de volledige draad eens herlezen, hier en daar is er verwarring opgetreden aangaande juridische termen(co-ouderschap,bi-locatie enz?), het lijkt me dan ook beter dat U uw advocaat, die tenslotte uw dossier kent, gaat raadplegen. Ik zet een slotje op deze draad!

LEX.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”