gelijkmatig verblijf zoontje

bjorn123=
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

gelijkmatig verblijf zoontje

#1 , 20 sep 2018 19:14

ik en sedert 3 jaar papa geworden van een zoontje na de geboorte zijn we elk onze eigen weg gegaan het kindje is een resultaat van een one night stand
ik heb het kindje erkend wij zijn naar de familie rechtbank gestapt en ik kreeg vanaf de geboorte tot en met de leeftijd dat het kindje 3 jaar word mij zoontje 12 dagen per maand en onderhoudsgeld moet ik betalen van 130 euro per maand .
Nu is mijn vraag ons zoontje is in de dagen dat hij normaal gezien bij de moeder moet zijn nooit bij haar in die laatste 3 jaren maar steeds bij haar ouders als hij niet bij mij is , nu komt er een evaluatie van de week week regeling omdat hij 3 jaar word .De mama heeft zich nooit over hem bekommerd , is er een mogelijkheid dat ik mijn zoontje volledig bij mij kan hebben want ik ben het beu dat haar ouders zomaar beslissingen nemen in verband met het kindje en ik heb echt geen zin om mijn zoontje altijd om de week naar haar ouders te brengen want de mama kijkt er niet naar :( :( :( :( :(

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38590

#2 , 20 sep 2018 20:46

Een sociaal rapport vragen vb via de jeugdpolitie als er redenen zijn waarom de moeder niet naar jullie kind omziet.
Langs de andere kans u hebt - als alles normaal is- niets te maken met de beslissing die uw ex neemt inzake kind bij ouders te laten zijn.
Maar u moet wel met uw ex communiceren over jullie kind niet met haar ouders dat hoeft u niet te doen.
Dus tgo u kunnen de ouders geen beslissingen nemen ook niet met u samen dat is enkel de moeder.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”