omgangsregeling

bloempje123
Topic Starter
Berichten: 55

omgangsregeling

#1 , 18 okt 2017 19:45

ik en de papa van ons kindje zijn naar een sociaal werkster geweest, dat verliep heel goed,
papa heeft mij zelfs naar huis gebracht.
papa heeft van mee zelfs 2 uurtje extra mogen zien ( normaal maar 1 uur in een sociaal huis)
normaal had hij een strafblad maar dat is gezuiverd.
normaal gingen we samen afspreken voor een flexibel omgangsregeling , maar papa komt niet opdagen, ik bel zijn voicemail
springt op maar wel worden mijn sms berichten afgeleverd. ik heb daar 2 uur zitten wachten met mijn plan.
dit is nu de tweede maal dat hij niet omziet, ons zoontje is 3,5 jaar en hij de papa 4 maal gezien
mag ik nu vragen aan de rechtbank of zelf een omgangsregeling kunnen maken?
dit zou mijn redding zijn, omdat hij toch nooit omziet als dit moet geregeld moet worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38770

#2 , 18 okt 2017 22:36

Als u die gegevens ( bewijzen) meeneemt ter zitting en een redelijk plan opstelt zal dat geen probleem zijn.
Heeft vader ondertussen een reden opgegeven -- dus stuur daar zeker best een mail voor waarin u de vraag stelt waarom hij niet gekomen is.
Stuur voor de zitting zeker ook uw voorstel door naar vader - vraag ook zijn voorstel.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”