hoelang nog?

viergo
Topic Starter

hoelang nog?

#1 , 10 feb 2009 06:50

ik ben bijna 2 jaar feitelijk gescheiden,en volgende week moeten we verschijnen voor de rechtbank, gebeurt dat eenmalig?of moeten we dan nog eens verschijnen?hoelang duurt het dan nog eer je definitief gescheiden bent?

groetjes :D

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 10 feb 2009 11:18

Over welk soort scheiding gaat het? Scheiding met onderlinge toestemming? Scheiding op basis van onherstelbare ontwrichting? etc. ...

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

viergo
Topic Starter

#3 , 10 feb 2009 17:03

hallo,

het betreft een scheiding met onderlinge overeenkomst,

groetjes :D

Reclame

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 feb 2009 21:59

Hangt ervan af of in het verzoekschrift dat op de rechtbank werd neergelegd gevraagd werd maar één maal te moeten verschijnen.

De griffie van de rechtbank, of de rechter op de zitting, zal u meer uitleg kunnen geven.

scorpioen

viergo
Topic Starter

#5 , 11 feb 2009 17:09

hallo;

ik ben nu nog geen stap verder hé,weet niemand hoe het in zijn werk gaat? ik zal dan maar eens mijn advocaat bellen ,michien weet deze meer?

Rebel-with-a-cause

#6 , 11 feb 2009 17:15

Dat is geen slecht gedacht, jouw raadsman is de meest aangewezen persoon om op jouw vragen een, met kennis van zaken, antwoord te geven.

Terug naar “Echtscheiding”