TJA...

Fabi
Topic Starter

TJA...

#1 , 08 feb 2009 19:51

tja, ik kom ook uit een arm gezin, heb (en ben er trots op) ALLES zelf gedaan, goed hé! De zwakkere generatie van nu kan niks meer zonder mama en papa! En dat van er niet aan beginnen tja...wat moet ik daarop zeggen? :roll:
Toch bedankt voor uw mening.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 09 feb 2009 19:04

Dat is een felle veralgemening van de jongere generatie waar u het ongetwijfeld over hebt. Ik behoor ook tot die generatie en ik werk elke dag hard om mijn centen te verdienen. Ik twijfel er niet aan dat u hard gewerkt hebt, maar er zijn er evenveel van uw vermoedelijk "oudere" generatie die op de rug van anderen leven ...

Er kan gesjoemeld worden in echtscheidingen met de allimentatie en de kosten ... maar ik lees op dit forum helaas ook al teveel berichten van mensen die liefst hun handen zouden aftrekken van hun kinderen en zo weinig mogelijk willen betalen ... zelfs als dat problemen veroorzaakt om die kinderen een basisopvoeding en -opleiding te geven. En niet alleen op dit forum ... ik hoor het genoeg in mijn omgeving.

Ik beschuldig niemand en niets, maar dat zijn nu eenmaal de feiten.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”