rekeningen

lijden
Topic Starter

rekeningen

#1 , 28 jan 2009 15:39

Beste,

Ik en mijn ex liggen momenteel in scheiding en er zijn nog wel zo een 5-tal rekeningen die nog openstaan en ze is niet echt ijverig om dit in orde te brengen. Ze zegt steeds wel dat ze dit zal doen maar dit gebeurt echter niet. Wat kan ik doen om dit te doen stoppen? Onze advocaat, is bemiddeling dus samen, heeft dit wel gevraagd maar volgt dit verder blijkbaar niet op! Dit is toch niet mijn taak? Voor wat betaal ik mijn advocaat anders?

Voor de rest blijven er facturen binnenstromen op haar naam op mijn adres, zelfs aanmaningen! Kan ik hiervoor aansprakelijk gesteld worden? Wat kan ik er aan doen om dit te doen stoppen? Aangetekend schrijven naar desbetreffende leveranciers van desbetreffende diensten? Op haar medewerking kan ik totaal niet rekenen ik sta er helemaal alleen voor.

Ik weet dat ik voor de bank ook haar handtekening nodig heb voor zover ik daar ervaring mee heb, klopt dit? Is er echt geen andere mogelijkheid? En hoe kan ik er eindelijk voor zorgen dat mijn advocaat mijn dossier ernstig neemt? Hij zegt steeds dat hij het druk heeft.

Alvast bedankt voor de hulp.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding