Zoals vele moet ik hier weer eens wat posten ivm alimentatie.
Men spreekt over dat ze kunnen gaan tot 10% van netto inkomen per kind.
Is er dan nog spraken van tussen komen in buitengewone onkosten?
Ik verduidelijk:
Momenteel betaal ik zoals bepaald in EOT , dit is iets minder dan die 10% van mijn nettoinkomen. Ook staat er dat ik moet tussen komen in de buitengewone kosten, hiervoor is een opsomming gemaakt wel met een ENZ. achter.
Nu komt mijn ex met een bedrag van boven de 1700 euro te delen in buitengewone kosten voor een periode van 6 jaar.
Als daar zijn : Premievoor hospitalisatie, aansluitingskosten ziekenkas, schoolreizen, lidgelden sport of hobby.
Als ik bekijk op jaarbasis, kan ja zeggen valt wel mee, ik zit echter met de vraag waar stopt het, als ik het in vraag trek om ik in een rechtszaak. De eerste brief heb ik reeds ontvangen.
Moet ik voor 35 euro(per kind ( 2x) een risico nemen en ze op haar plichten wijzen? Waar sta je als betalende partij in dit Belgenland.
Persoonlijk leef ik naar mijn gevoel met een (zeer scherp) zwaard boven mijn hoofd en kom ik door die onzekerheid in de problemen met mijn gezondheid. Ik zie of hou dit toekomstgericht mss niet uit.
Raad , HELP???
Ps Bemiddelaar heeft niets uitgehaald, heeft alleen de lijst van kosten verlengt, de bemiddeling lijkt op een copie van mijn ex haar eisen!! plus nog extra's. Bedankt.
MVG