Graag had ik raad bij volgende probleem
In kortgeding waarbij ex-vrouw gedagvaard heb ik toen het voorstel gedaan om een obouwende regeling voor de baby te maken en dit luide als volgt , van nu (baby is 6maand) tot 8 maand iedere zondag 4 uurtjes , vanaf 8maand tot 12 maand een weekendregeling om de 14dagen en dan vanaf 12maand tot... zelfde regling in bilocatie als men ander twee kinderen , nu heb ik echter van de rechter een ander omgangsregeling (vonnis ) verkregen . de baby tot de leeftijd van 12 maand ieder zondag , vanaf 12 maand tot 3 jaar weekendregeling om de 14 dagen en dan vanaf 3 jaar bilocatie zoals mijn 2 ander kindjes , ook moet ik 75 euro/maand alimentatie betalen. Men ex gaat hier niet in akkoord want haar voorstel was baby tot 12 maand 2uurtjes bezoek , ten huize van de moeder om de 14 dagen, vanaf 18 maand om de 14dagen zaterdag van 10 tot 16uur en vanaf 3 jaar regeling om de 14 dagen zij eiste ook 200 euro alimentatie/per kind.
Mij ex gaat dus in beroep, wat zijn de kansen om nog af te wijken van het nu bekomen vonnis .
Ik wil voor die baby zorgen en kan dat ook !
Vanaf wat leeftijd kan bilocatie????
Heeft iemand reeds ervaring in soortgelijke situatie
Merci voor meedeln van u ervaringen .