Omgangsregeling baby

VEC001
Topic Starter

Omgangsregeling baby

#1 , 16 jan 2009 20:43

Hallo,
Graag had ik raad bij volgende probleem
In kortgeding waarbij ex-vrouw gedagvaard heb ik toen het voorstel gedaan om een obouwende regeling voor de baby te maken en dit luide als volgt , van nu (baby is 6maand) tot 8 maand iedere zondag 4 uurtjes , vanaf 8maand tot 12 maand een weekendregeling om de 14dagen en dan vanaf 12maand tot... zelfde regling in bilocatie als men ander twee kinderen , nu heb ik echter van de rechter een ander omgangsregeling (vonnis ) verkregen . de baby tot de leeftijd van 12 maand ieder zondag , vanaf 12 maand tot 3 jaar weekendregeling om de 14 dagen en dan vanaf 3 jaar bilocatie zoals mijn 2 ander kindjes , ook moet ik 75 euro/maand alimentatie betalen. Men ex gaat hier niet in akkoord want haar voorstel was baby tot 12 maand 2uurtjes bezoek , ten huize van de moeder om de 14 dagen, vanaf 18 maand om de 14dagen zaterdag van 10 tot 16uur en vanaf 3 jaar regeling om de 14 dagen zij eiste ook 200 euro alimentatie/per kind.
Mij ex gaat dus in beroep, wat zijn de kansen om nog af te wijken van het nu bekomen vonnis .

Ik wil voor die baby zorgen en kan dat ook !

Vanaf wat leeftijd kan bilocatie????

Heeft iemand reeds ervaring in soortgelijke situatie

Merci voor meedeln van u ervaringen . :roll: :roll:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bxlshrek

#2 , 23 jan 2009 23:00

Hallo, ik kan spreken uit ervaring mijn ex heeft me verlaten met onze 6maand oude zoon en deed alles omdat ik hem niet meer kon zien. Ben samen met advocaat naar de jeugdrechter gestapt en heb direct van de rechter een opbouwd vonnis gekregen dwz: 3 maal per week van 10 tot 16 , na 3 weken 3maal per week van 10 tot 18 met 1 overnachting en na 2 maand wordt er overgeschakeld naar bilocatieregeling. Er geld geen leeftijdsgrens voor bilocatie alleen speciale omstandigheden. En nog een zeer goede tip NOOIT JE KIND BEZOEKEN BIJ DE MOEDER THUIS en als je ex dat zal verklaren in beroep , is er een zeer grote kans dat er tegen haar wordt geoordeelt.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”