hoe pak ik dit aan?

debbyke
Topic Starter

hoe pak ik dit aan?

#1 , 15 jan 2009 20:03

Mijn ex en ik hebben co-ouderschap.

Zijn nieuwe vriendin is echter niet te doen. Ze maakt mij uit waar mijn kindjes bijzijn en zelfs als ze hen komen halen aan mijn eigen deur maakt ze me uit. Mijn zoontje is zelfs al met het verhaal na huis gekomen dat ze mij dood willen, daar dit toch geen lichte woorden zijn, probeer ik er toch iets aan te doen..

Kan ik ervoor zorgen dat ik niet meer in contact hoef te komen met haar? Ze woont wel samen met mijn ex vriend.

Kan ik verbieden mijn kindjes nog met haar mee te geven? Bestaat er een straatverbod dat ze niet meer voor mijn deur mag staan?

Kan iemand me hier in helpen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
simonjo

#2 , 16 jan 2009 20:51

Ga eerst al eens naar de politie van uw woonplaats en leg de situatie uit, zo zijn zij al op de hoogte en krijg je al wat gepaste raad. Zulke zaken worden tegenwoordig wel serieuzer genomen.

Vervolgens kan je de vriendin van je ex duidelijk maken dat je niet gediend bent van dergelijke scenes, en dat je volgende keer klacht zal neerleggen bij de politie.

Ofwel schrikken ze hiervan en stopt het, ofwel net het omgekeerde, en dan leg je effectief klacht neer, keer op keer. Zij zal dan bij de politie geroepen worden voor een verhoor, en zulke types gaan daar niet al te best scoren.

Zelf zie ik het grootste probleem in het feit dat uw ex+vriendin negatief bezig zijn over u tegen uw kindjes, da's moeilijk te bewijzen maar op termijn niet al te best, in mijn ogen psychische mishandeling van het kind. Je kan altijd bij een welzijnshuis eens gaan praten over deze situatie (=gratis), zij hebben heel wat ervaring.

debbyke
Topic Starter

#3 , 17 jan 2009 10:23

Bedankt. Kan je mij een aantal adressen of telefoonnrs geven van welzijnshuizen?

Reclame

Rebel-with-a-cause

#4 , 17 jan 2009 20:12

Bedankt. Kan je mij een aantal adressen of telefoonnrs geven van welzijnshuizen?
Zoeken via google bracht al snel dit resultaat.

Terug naar “Echtscheiding”