Bijkomende extra kosten naast alimentatie, krijg ik niet!

Fabi
Topic Starter
Berichten: 440

Bijkomende extra kosten naast alimentatie, krijg ik niet!

#1 , 08 dec 2008 15:39

Beste,
ik vraag mij af of er een procedure of loonsbeslag kan gedaan worden voor als je ex de bijkomende kosten niet betaalt!
ik heb na 8 maanden nog niks van bijkomdende kosten gezien, en moet ik dat eerst aan mijn ex vragen of ik dit of dat kan/mag kopen?
Het eot zegt tandverz; bril; school enz.... maar ik zie niks, heb nogthans aangetekend met betalingsbewijzen verstuurd.
Zijn alimentatie is reeds voor 2 kinderen 1/3 van zijn loon daar hij de index 5 jaar niet aanpaste (normaal 389 euro en nu 630 euro)
Op welke manier kan ik aan de extra kosten komen, brieven van advocate helpen ook niet echt, we dreigen nu met nieuwe procedure, maar ben bang dat het me meer gaat kosten dan het opbrengt!!! Ze vraagt nu al 500 euro voor 3 brieven en wat telefoontjes!
Bedankt voor de info!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
karin-m-k
Berichten: 22

#2 , 09 dec 2008 09:38

Ik krijg dat ook niet. Staat bij mij ook in EOT. Bij mij is de alimentatie 400 euro voor 2 kids, en ik vind dat al ferm betaald. Heb geen zin om te gaan zeuren achter dat geld. Ik weet toch dat dat op niks uitdraait, dus maak ik me er niet ziek in.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”