domiciliefraude?

moeder1
Topic Starter
Berichten: 116

domiciliefraude?

#1 , 11 okt 2016 09:48

Eindelijk na twee jaar komt er nu donderdag een uitspraak. Papa wil echter maar 25 euro allimentatie betalen hoewel ik betwijfel of de rechter daar zal op ingaan. Dat terzijde, ze is hoofdzakelijk bij mij 1 weekend om de 2 bij hem. Nu sedert kort heeft papa een nieuwe relatie wat gegund is al kan ze niet praten dus is communiceren met dochter(13 met autisme) moeilijk al heeft ze een spraakcomputer. Buiten dat heeft ze wel een goede invloed , dochter heeft haar graag. Laatste weken gooit papa met geld, goed voor haar, zo kreeg ze laptop, nieuwe kleren, smartphone en die dingen terwijl hij maar 25 euro wil bijdragen. Ik weet dat hij voltijds bij haart woont, beiden in budgetbeheer bij ocmw. Zijn adres staat niet bij haar gedomocilieerd. Wel staan al zn spullen daar dus naar mijn gevoel is datr domicilie fraude? Hoe pak ik dat aan? Het is wel gegund, vooral omdat ze een goede invloed heeft op dochter. Echter heeft hij nu meer inkomsten, minder uitgaven. komt er op neer dat hij op haar kosten leeft. hoe pak ik dat nu aan?Ik wil ook niet dat dochter eronder lijdt omdat ze die goede invloed heeft. Geef ik het aan of laat ik dat zo? Ik wil namelijk ook niet overkomen bij justie als 'pestkop' ofzo maar het is nu eenmaal domicilie fraude denk ik?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
iota
Berichten: 830

#2 , 11 okt 2016 15:07

Vraag jezelf af wat het jou oplevert om hem aan te geven en weeg dit af tegenover de voordelen voor de dochter zoals het nu is;

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”