alimentatie en zorgwekkend gedrag

Welleke
Topic Starter

alimentatie en zorgwekkend gedrag

#1 , 08 okt 2016 18:07

Hallo,

Wat kan ik doen indien mijn ex zijn alimentatie niet maandelijks betaalt. Hij betaalt dit wel bvb bij ontvangen van vakantiegeld of dergelijke voor een periode in 1 keer. Maar hij loopt steeds achter met betalen. Kan ik dit zelf regelen via de rechtbank of moet dit met een advocaat? Ik maak me als moeder ook ongerust om mijn dochter omdat de papa al een paar keer is betrapt op rijden onder invloed en te hoge snelheid (ook 1x betrapt op dronken rijden met de dochter erbij)? Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 09 okt 2016 10:27

wat momenteel erg dringend is: door wie is de betrapping van dronken rijden met de dochter in de wagen vastgesteld? als dat u bent, zou u daar best klacht van neerleggen bij de politie. U bent immers op de hoogte van gevaarlijk gedrag dat het leven van uw dochter kan bedreigen. Het parket bekijkt dan hoe er verder stappen ondernomen moeten worden. Immers: hij heeft al een dossier (te hoge snelheid en drankgebruik)

Welleke
Topic Starter

#3 , 09 okt 2016 14:20

Hij is betrapt door de politie zelf. Dit is al even geleden. En hij heeft dit zelf verteld tegen mij toen dat dit gebeurd was.
Nu onlangs heeft hij weer verteld dat hij 2 keer op een maand is tegen gehouden en positief heeft geblazen. Hij is nu zijn rijbewijs kwijt.

Mvg

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”