mijn advocaat heeft me hier 1OO procent gelijk in gegeven .
als ik dan toch ,volgens mijn ex,heel de week moet "babysitten" .vraagt mijn advocaat zich af ,net zoals ik , waarom dan toch perse die week om week . het gaat toch om het kind.
met advocaten moet je in die materie altijd opletten.
Het gevaar bestaat dat je al snel samen met je advocaat als een soort team ten strijde gaat trekken om het belang van het klein dutske
Vlak na de zitting valt dit voor mij het hardste op en dat maakt me vaak triest, maar dat zal mijn lot wel zijn zekers, dat heb ik al aanvaard
bij bemiddelaars daarintegen zit je oog in oog met je ex en de bemiddelaar kiest resoluut partij voor het kind
laat ons hier op het JF een rollenspel spelen en veronderstellen dat ik hier in deze zaak de bemiddelaar ben dan zal je mij wel vertellen wat voor een papier je ex wel getekend heeft en dan luister ik heel aandachtig wat er gezegd wordt en zal de nodige tijd nemen om aan de vader uit te leggen hoe gevaarlijk dat wel niet is
hij heeft deze week weer een drugtest geweigerd. wat zou u doen in dit geval?
De kans is wel heel groot dat ik stelling neem dat de moeder hier gelijk zal geven en niet van mijn standpunt afgaan totdat dit punt opgelost is. Van drugs krijg je wanen en gevaarlijke risico's zou ik in zo'n een geval niet nemen
RR