dringende vraag

someone22
Topic Starter

dringende vraag

#1 , 21 aug 2008 22:27

ik woon reeds een paar jaar samen maar mijn domicilie staat nog in mijn ouderlijk huis, we hebben drie kinderen samen en ik ben zwanger van het vierde, de kinderen zijn erkend door de vader en hun domicilie staat bij hun vader, maar we wonen wel samen;
welke rechten heb ik als we uit elkaar gaan? kan ik de kinderen meenemen, zelfs al staat mijn domicilie bij mijn ouders en hun domicilie in het huis waar we wonen,
en kan ik het hoederecht krijgen van de kinderen, ik zou willen dat ze slechts om de veertien dagen een weekend naar hun vader gaan, met geldige reden vind ik, en dus geen co-ouderschap, welke rechten heb ik en kan ik de kinderen direct meenemen als we uit elkaar gaan? kan iemand mij helpen aub

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 21 aug 2008 23:27

Aangezien u daar niet ingeschreven bent, mag men vermoeden dat ze opgevoed worden door de vader, ik zou het u niet aanraden om ze mee te nemen!

U kan naar de jeugdrechtbank stappen en een regeling vragen maar ook dat zie ik niet echt in uw voordeel uitdraaien.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”