#17 , 24 nov 2015 17:47
Mijn advocaat denkt in deze weinig hei te zien in een detective.. Deze kan alleen vasrstellingen doen op openbare plaatsen.. Foto's nemen als ze hand in hand lopen zou het beste zijn dat er uit kan komen.. Een foto van een kus ? Je kust wel vaker een vriend(in) als begroeting.. Wwar ze binnen en buitegaan ? Dan dient die detective vele uren te volgen en te posten... Aan ca 75€/hr word dat een heel dure aangelegenheid... En dan moet de rechter deze bewijzen nog interpreteren als daadwerkelijk bewijs... Ps geweld is echt het laatste waar ik aan denk... Ik ben nog altijd ietsje slimmer.. Je moet wel tegen en klap kunnen om het te blijven verdragen... Ps ze is eo grof de "verlovingsring" zoals ze tegen de kinderen uitlegde... (Staat op geluidsopname) continue te dragen.. Ik heb tal van onrechtstreekse bewijzen.. Aantal dmsjes en telefoons naar hem dag en nacht, de aankoop van sexsspeeltjes.. Haar tatoo met eerste letter van zijn voornaam met hartje in gewerkt.. Hun conversatie op FB van een optreden bekend artiest waarop ze op hetzelfde moment 2 tickets besteld en geheimhoud... Maar dit zijn onrechtstreekse bewijzen,, een rechter kan deze verwerpen in zijn interpretatie.. Tjonge toch.