Gezamenlijke overeenkomst

Elke E
Topic Starter

Gezamenlijke overeenkomst

#1 , 06 okt 2015 21:21

Ex en ik hebben (hadden?) gemeenschappelijke overeenkomst aangaande ons kind. Hij heeft dit document gelezen, goedgekeurd en getekend en ik ben dit afgelopen vrijdag aan de griffie gaan afgeven. Vandaag aangetekend schrijven gekregen dat we volgende donderdag moeten verschijnen aangaande deze overeenkomst.
Nu komt ex er ineens op terug, wil dit document nog eens laten nakijken en heeft zich laten ompraten door zijn ouders om er een advocaat op te zetten...

Kan deze verschijning eenzijdig ongedaan gemaakt worden en wat zijn de gevolgen hiervan?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Elke E
Topic Starter

#2 , 06 okt 2015 22:27

Ik kan mijn bericht niet bewerken?

In ieder geval, net te weten gekomen dat hij pas op 14/10 juridische informatie gaat inwinnen, maar we moeten 15/10 verschijnen.

Wat nu? Stel dat hij van de overeenkomst vanaf wil, hoe en wat moet er dan allemaal gebeuren? En kan dit zomaar zo short notice?

Graag jullie raad want weet niet wat te verwachten...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”