Wijziging EOT naar alleen hoederecht

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Wijziging EOT naar alleen hoederecht

#16 , 12 aug 2015 20:28

U zet een einddatum inde mail...
indien geen antwoord op mijn vraag tegen datum +8 of 10 neem ik aan dat u geen bezwaar hebt.

Stuur dan na 8 dagen een herinneringsmail met vraag van antwoord binnen 2 dagen.
Zet u steeds als BBC in die mail.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#17 , 13 aug 2015 09:16

je mailt dat dan ook geen 5 keer, maar na 2 keer vragen, stuur je hem een AS , verwijzend naar de vraag die je gesteld hebt én wanneer en hoe je ze gesteld hebt (op xx/xx/xxxx mondeling, op xx/xx/xxxx nogmaals via mail en ten slotte nogmaals via mail op xx/xx/xxxx). Dat je nog steeds geen reactie hebt ontvangen, dat deze vraag dringend begint te worden, gezien de betaling voldaan moet worden, dat je dus per kerende een antwoord van hem verwacht. Dat bij uitblijven van een antwoord je zal aannemen dat de vader akkoord gaat met inschrijving voor xxxx en akkoord gaat om deze kost te delen en je je kind dus op xx/xx/xxxx zal inschrijven.

Veronique1
Topic Starter

#18 , 08 sep 2015 15:30

ok, ik ga hier rekening mee houden en zeker vermelden.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”