bijkomende eisen na afsluiting vereffening verdeling

datisem
Topic Starter

bijkomende eisen na afsluiting vereffening verdeling

#1 , 23 jun 2008 22:20

Beste,

enkele maanden terug hebben mijn ex en ik de vereffening en verdeling voor akkoord ondertekend in het kantoor van de notaris

Ondertussen ben ik ook door mijn ex betaald (woning, inboedel..)

Reeds tijdens de procecure vereffening en verdeling had ik copies van cheques op mijn naam in handen. Op deze copies van betreffende cheques stond een aanzienlijk bedrag, waarmee ik had kunnen aantonen dat dit geld was die ikzelf in de aankoop van de woning had ingebracht.
Echter, doordat ik toen geen concreet bewijs kon voorleggen dat het geld op deze cheques ook effectief van mij persoonlijk was, heb ik dit geld niet kunnen terugvorderen tijdens de vereffening en verdeling.

Echter, nu heb ik via de bank wél het bewijs hiervan kunnen verkrijgen!

Kan ik nu, alhoewel de procedure vereffening en verdeling bij de notaris is afgesloten, en ik reeds door mijn ex uitbetaald ben, op een of andere juridische wijze toch nog dit bedrag van deze cheques vorderen van mijn ex?

Zo neen, kon het dan wel indien het akkoord al wel was ondertekend, maar ik nog niet was uitbetaald?

Dank

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding