Hoi,
Hopelijk zit dit in de juiste rubriek.
Ik had al een sterk vermoeden dat m'n vrouw achter m'n rug een (nieuwe) relatie had met een andere man. Hoe ik er achter gekomen ben is misschien minder legaal. Alhoewel...
Even uitleggen: haar account op haar PC is beveiligd met paswoord, het mijne niet. Vermits windows qua beveiliging van bestanden mager scoort ben ik dus langs mijn account in haar MSN logs en mailbestanden gaan snollen. Wat ik al dacht werd bevestigd, om je koude rillingen van krijgt. Kortom ze heeft al meer dan 2 maand contact met iemand, en de vele avondjes dat ze zogezegd naar een vriendin is, naar de kine voor haar rugletsel of er even uit moet om welke reden ook waren dus leugens.
Hoever de nieuwe relatie staat is me niet duidelijk, wel heb ik alles nu zwartwit op staan. Zij denkt nog altijd dat een account beveiligen mij de toegang tot alles ontneemt, ik laat ze nog even in de waan.
Ik ben eerst info aan het verzamelen over de (juiste) stappen die ik mag ondernemen. We hebben ook nog 2 kinderen en die wil ik alle ellende van een (v)echtscheiding besparen. Ook een afbetaald gezamelijk huis.
Zij heeft geen inkomen en is volledig ten laste van mij.
Kan iemand me raad geven? Welke procedure start ik op?
Ik weet niet of ik nog onder 1 dak kan blijven wonen met iemand die me bedriegd. Mag ik vertrekken voordat de scheidingsprocedure (welke vorm dan ook) start?
Dank u op voorhand voor uw reacties.