vraag sociale woning

kruimeltje10
Topic Starter
Berichten: 20

vraag sociale woning

#1 , 15 mar 2015 19:43

Ik ga scheiden en ik heb bijna geen inkomen, ik kan waarschijnlijk bij het OCMW terecht onder artikel 60 voor 2 jaar want ik heb ook geen rechten meer en kan niet gaan stempelen.
Ons huis staat te koop. Ik woon momenteel in West-Vlaanderen maar ben van Oost-Vlaanderen, ik woon nog maar 7 maanden in West-Vlaanderen.
Ik zoek een huurwoning, maar je vind er heel weinig waar een klein hondje is toegelaten, en wat je vind is dan soms zo erg :(

Mijn broer raadt me aan om me in te schrijven voor een sociale woning, ik vroeg me af, omdat ik nu in West-Vlaanderen woon kan ik me inschrijven in een gemeente in Oost-Vlaanderen? Aangezien ik als ik een huis wil huren van een eigenaar deze dat aan mij niet zal willen verhuren omdat ik geen drie loonfiches kan voorleggen. Ik weet op dit gebied niet wat ik kan doen en zie een hele hoge berg voor me opdoemen :(

Weet er iemand raad?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
peperkoek
Berichten: 63

#2 , 18 mar 2015 22:11

Beginnen met een job te zoeken?

reintje
Berichten: 86

#3 , 19 mar 2015 10:15

Beginnen met een job te zoeken?
Peperkoek, artikel 60 IS een job.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”