Op het moment is de verblijfsregeling voor de kinderen om de 14 dagen in het weekend. Ik wou nu een wijziging naar een week om weekregeling. Ik heb mijn ex gevraagd of ze daar mee akkoord gaat. Niet dus. Ik heb dan ook procedure familierechtbank in gang gezet.
Nu mijn ex dit weet probeert ze me met vanalles te dwarsbomen.
Mijn oudste dochter zit al van de kleuterklas op dezelfde school. Van mijn thuis uit gemakkelijk te bereiken. Nu ineens wilze haar vanschool laten veranderen zonder mijn inspraak naar een school wat uit de richting van mij. Probleem 1
2de probleem mijn dochter heeft pas facebook. Ik had die aangemaakt. Mijn ex controleert mijn dochter haar berichten. En heeft bepaald datalleen in en mijn vriendin en mijn ouders vrienden mogen zijn met haar. En niemand anders van mijn familie. Hqar familie dus wel en haar vriendinnen van het school. En zo probeert ze mij uit mijn tent te lokken. Nu vraag ik mij af wat ik kan doen hiertegen. Ik weet nog niet wanneer mijn dossier voorkomt.
Mijn kids gingen akkoord met de week om week regeling. Ik ben aan het denken om de kids ook te laten horen door de familierechtbank.