geachte ,
ik zit meet een vraag over onderhoudsgeld ,
op februari 2011 gaan ik en mijn ex uit elkaar alles wordt geregeld via een eot bij een notaris ,
Onderhoudsuitkering betalen ten bedrage van drie honderdvijftig euro
(350,00 euro) , en is beperkt tot vijf jaar, namelijk tot april 2016.
Deze uitkering komt te vervallen wanneer mijn ex hertrouwd of met een andere persoon samenwoont .
De inschijving in het bevolkingsregister op een ander adres dan dat van de uitkeringsgerechtigde bewijst niet dat er geen samenwoning zou bestaan
Partijen sluiten de herziening bevoegdheid van de rechter bij toepassing van artikel 301,§ 7 B.W. uitdrukkelijk uit , zodat eerder welke wijzeging , die niet voorzien werd in onderhavige overeenkomsten , niet mogelijk is
in april 2013 komen we overeen om het bedrag te verminderen en tot december 2015
in juni 2013 gaat ze oficeel samenwonen ( op het zelfde adres ingeschreven) met haar nieuwe vriend en stelt me hier niet van op de hoogte
dus ik blijf in ontwetendheid verder betalen tot op vandaag , = 19 maanden
heb nu een officeel attest van samenwoonst van haar van in december 2014 en heb het onderhoudsgeld stop gezet ,
vraag 1 : kan ik het teveel betaalde onderhoudsgeld terugvorderen
vraag 2 : wat als ze morgen zegt tegen haar nieuwe vriend je moet je adres ergens anders zetten , moet ik dan terug onderhoudsgeld betalen