Sinds vorige week donderdag is mijn zoon weggelopen naar zijn vader . De vader had het voorbije weekend bezoekrecht maar heeft zondag bij de wisseling de zoon niet meegegeven .
Ik heb mijn zoon sinds donderdag morgen niet meer gehoord of gezien . De vader weigert dit .
mijn zoon vertoonde sinds woensdag enorm agressief gedrag we worden ook vaak geslagen door hem als hij zijn zin niet krijgt of soms gewoon uit het niets laatste tijd gebeurd dit vaker en vaker
Dinsdag is er iets gebeurd op de voetbal in verband met agressie het juiste verhaal ken ik niet want ik kan niet met de voetbal en mijn zoon rond tafel gaan zitten . Ik heb enkel donderdag avond telefoon gekregen van de voetbal dat mijn zoon niet meer welkom is wegens agressie .
Woensdag heeft hij mij verschillende keren geslagen en hij ging enorm door . Donderdag heeft mijn ex-partner mijn zoon naar huis gebracht tegen 17 uur terwijl goed wist dat ik pas om 20 uur thuis was van mijn werk .
Om 18 uur waren mijn zoon zijn stoppen terug door geslagen en heeft hij het hondenluik stuk gemaakt , de pan met eten op de grond gegooid , tegen de deuren gestampt , mijn vriend heeft zelfs de deuren op slot moeten doen voor zijn eigen veiligheid , Mijn andere kinderen waren door de gebeurtenissen heel angstig en mijn zoon begon op mijn vriend te kloppen en te slagen wanneer dit echter niet hielp begon mijn zoon op zijn kleine halfbroer van 7 te slagen . Mijn vriend heeft toen een kleine tik tegen zijn oor gegeven wat zeker niet te bedoeling was om hem pijn te doen . Ik heb rond 18 uur naar huis gebeld om te horen of alles goed was en dan heeft mijn zoon de kans genomen om via de badkamerraam zo te gaan lopen zonder gsm , pas of geld . Ik ben zelf nog op zoek gegaan naar mijn zoon was dood ongerust heb ook direct de vader ingelicht . Die enorm boos was op mij want hij vond dat dit niet kon maar heb zelf mijn zoon niet meer gezien . Mijn andere dochter heeft me om 20.30 gezegd dat mijn zoon aangekomen was bij de vader zelf ben ik pas door de vader om 21 uur verwittigd . ik heb een reactie terug gestuurd van breng hem maar naar huis . Ik kreeg echter geen gehoor pas om 23.30 kreeg ik melding van mijn ex dat hij geen vervoer had en hem ook niet kon brengen daarop heb ik gereageerd mijn zoon word morgen op school verwacht . waar ik natuurlijk niets meer van heb gehoord . ik ben dan een melding gaan maken op het politiekantoor van Ekeren . Zaterdag morgen is mijn ex-partner het oudste kind komen halen maar mijn zoon was nergens te bespeuren ,heb hem gevraagd heeft mijn zoon iets gezegd wat er gebeurd is op de voetbal maar mijn ex-partner zei me dat mijn zoon gezegd had dat er niets gebeurd was . ik heb tegen mijn ex-partner dan gezegd dat ik graag mijn zoon zou zien of ten minste zou horen en hadden afgesproken dat mijn zoon mij om 20 uur zou bellen . Ik heb echter geen telefoon mogen ontvangen . Zondag om 18 uur was het bezoekrecht ten einde en zou ik de kinderen mee naar huis gebracht hebben maar ik kreeg enkel de oudste mee , mijn zoon was niet thuis dus ik heb hem niet te zien gekregen . Daarna ben ik klacht gaan neer leggen bij de politie te geel waar ze me vertelde dat mijn ex klacht had neergelegd tegen mijn vriend voor slagen en verwondingen . de politie van geel wilde eigenlijk helemaal niet proces verbaal opmaken tot ik bleef aandringen . tot vandaag 11/11/2014 23 uur heb ik nog steeds niets gehoord van mijn zoon
We zijn ook al geruime tijd bezig met crisisteam aan huis waar we intensief mee mee gewerkt hebben waren zelfs bezig om voor mijn zoon de juiste uitlaatklep te zoeken .
Mijn ex-partner en ikzelf zijn uit elkaar gegaan omdat hij me sloeg ik heb er 5 jaar over gedaan om van bij hem weg te gaan toen hij de kinderen begon gaan te slaan en pogingen om te doden ben ik gevlucht . Elke keer als ik mijn ogen sluit zie ik het beeld van mijn zoon als baby in een bos en mijn ex-partner met een mes om het kind zijn keel over te snijden . En je kan therapie volgen om het beeld en de gebeurtenissen ergens te kunnen plaatsen maar vergeten kan je niet
We vinden het enorm moeilijk om je eigen kind aan te geven voor slagen en verwondingen het is je eigen vlees en bloed ( maar politie heeft wel de laatste 2 weken opgeroepen geweest om te komen om de kinderen wat rustiger te krijgen en bij de laatste keer heb ik vermeld dat ze zowel mij als mijn vriend klappen hebben gegeven )
Wanneer mijn zoon morgen niet aanwezig is op school ben ik verplicht om melding te gaan maken , maar ik weet niet wat ik verder nog kan doen , ik mis mijn zoon echt enorm en ik kan zijn veiligheid nu niet garanderen en dat knaagt aan mij
Vandaag ben ik nog naar de politie geweest om melding te maken over het schoolverzuim , mijn zoon is vandaag niet naar school geweest , ze hebben contact op genomen met expartner en die bevestigde dat mijn zoon vanaf morgen naar school zou gaan in geel ? 40 kilometer verder dan zijn school waar hij normaal ging Ik snap echter niet dat dit allemaal kan
Mijn expartner heeft volgens het vonnis de kinderen 1 weekend van de 2 en de helft van de vakanties
wat kan ik nog doen ?
m.v.g.