onzin of echt?

Saturnos
Topic Starter

onzin of echt?

#1 , 16 mar 2006 22:16

Beste mijnheer of mevrouw,

ik zit verveeld met een zaak,namelijk mijn vader en moeder zitten verwikkeld in een echtscheidingsprocedure bijgevolg dat mijn vader het huis moest verlaten en mijn moeder met 5 kinderen het huis(voorlopig) kreeg toegewezen,ik ben kort daarna getrouwd en was niet van plan om het huis te verlaten dus mijn vrouw en ik hebben daar samen adres,we wonen op het 2 de verdieping. Mijn vader heeft grote haatgevoelens tegenover mij en mijn moeder en heeft gedreigd mij via een procedure(!) het huis uit zetten ,volgens hem mag ik niet meer bij mijn moeder wonen aangezien ik getrouwd ben en aangezien mijn ouders in een echtscheidingsprocedure zitten en een vreemde(mijn vrouw) laat inwonen.
Mijn vraag is uiteindelijk of het klopt wat hij allemaal zegt of zuigt hij dat allemaal uit zijn duim om mij bang te maken ? Ik zit echter bang af te wachten op het antwoord en hoop op goede nieuws.

Met vriendelijke groetjes.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 16 mar 2006 22:43

Uw moeder laat VOORLOPIG (ooit komt er een verdeling) in haar woning(wonen/slapen) wie ze wil.

Geen enkel probleem, slaap op uw twee oren!

Saturnos
Topic Starter

#3 , 16 mar 2006 23:41

ik wil nog iets weten (eigenlijk mijn moeder),kan hij een herziening vragen voor herberekening onderhoudsgeld? heeft dat impact erop omdat ik er inwoon en financieel meehelp?

bedankt alvast

Reclame

Lex

#4 , 17 mar 2006 12:45

Vragen staat vrij! :-)

VERMOEDELIJK zal de rechter uw inwonen als tijdelijk beschouwen en een vermindering niet toestaan.

Terug naar “Echtscheiding”