Hallo,
Ik ben 27 jaar getrouwd, mijn vrouw is huisvrouw en we hebben één zoon, welke nog bij ons woont en een eigen inkomen heeft.
Enkele jaren geleden is mijn vrouw in contact gekomen met mensen die zich bezig houden met het paranormale. Mijn vrouw was direct gefascineerd en heeft sindsdien verschillende paranormale cursussen gaan volgen. Ondertussen, enkele jaren later, herken ik mijn vrouw niet meer, ze lijkt wel gebrainwashed en leeft in een fantasie wereld.
Sinds enkele maanden krijgt ze “zogezegde” ingevingen en ziet ze in kaartleggingen, dat ik een verhouding zou hebben met een andere vrouw, waarbij ik onlangs een kind verwekt heb. Dit is uiteraard je reinste onzin, maar daarbij komt nog dat ze haar verhaal ook aan kennissen gaat vertellen.
Ik word van heel de situatie knettergek en ons huwelijk is ondertussen dermate ontwricht dat langer samenwonen geen optie blijft. Ik heb haar al voorgesteld om in EOT te scheiden, maar daar wil ze niet van weten.
Ik stel me nu de vraag of de feiten welke zich afspelen voldoende zijn om eenzijdig een scheiding aan te vragen wegens onherstelbare ontwrichting ?
Dank bij voorbaat