Beste,
Enige tijd geleden heeft mijn aanstaande ex-vrouw mijn dochter willen afslagen. Hierop ben ik tussenbeide gekomen. Met het nodige partnergeweld tot gevolg. Ikzelf had meerdere opengeslagen verwondingen en kneuzingen trerwijl mijn aanstaande ex-vrouw meerdere kneuzingen had. Verder dient er nog gezegd te worden dat mijn aanstaande ex-vrouw als eerste heeft geslagen, een gevechtssport beoefent waarin ze bruine band heeft en door haar job over een geweldige fysieke armmacht beschikt. Na dit partnergeweld ben ik een klacht gaan indienen bij de politiediensten wegens slagen en verwondingen.
Een paar dagen later bedreigde ze me met een mes (dit is slechts haar woord tegen het mijne).
Het spreekt voor zich dat ik mijn eigen veiligheid niet meer kon garanderen en nog belangrijker ... ik kon de veiligheid van mijn dochter niet meer garanderen! Waardoor ik ben opgestapt.
Onlangs ben ik nog een klacht gaan indienen wegens laster en eerroof, zij zat constant leugens, ... over mij te verspreiden.
En ... het wordt nog erger, zij heeft momenteel enorme fianciële problemen, kan niet terugvallen op spaarcenten ... en wil niet scheiden.
Nu vroeg ik me af of het voormelde voldoende is om te scheiden via EOO op basis van feiten (slagen, lasterpraktijken en eerroof). Ik wil zo snel mogelijk dit hoofdstuk afsluiten.