Situatieschets. Verblijfsregeling kinderen = bilocatie (week vader- week moeder). Alimentatie 425 euro per maand aan ex-vrouw te betalen voor 2 kinderen , bijkomend alle verblijfsoverstijgende kosten gedeeld door 2 (rijbewijs, vervoerskosten,schoolkosten,kledij,...)Mijn meerderjarige dochter wenst niet meer bij mij,haar vader, te verblijven omdat ze mijn nieuwe partner niet kan uitstaan. Mijn zoon zal blijven komen. Probleem dat zich zal stellen is dat ex verhoging van de alimentatie zal vragen en dit vermoedelijk begin september omdat mijn dochter niet meer wenst bij haar vader te verblijven. beiden studeren nog.Het is duidelijk dat ik van mijn loontje al heel wat betaal en mijn ex in weelde leeft. (kindergeld royale alimentatie voor de kids). Ikzelf kan van mijn bescheiden loon nauwelijks rondkomen. Auto laten staan en met de fiets naar het werk, geen uitstappen of reizen, ... just basicsNa wat opzoekingswerk is er maar 1 oplossing en dit is ... wegens medische redenen, dus niet op eigen initiatief, halftijds gaan werken.Wie kan me een alternatief adviseren?
Als je de royale weelde kan bewijzen en ook kan bewijzen dat dit door de alimentatie komt, kan je de verhoging van alimentatie zonder enig probleem tegenhouden.
Waarop is de 425 euro alimentatie gebaseerd als dit een bilocatie betreft en die 425 euro enkel de verblijfskosten (in principe voor elk evenveel) dient te dekken?
Ik vrees dat u mogelijks het vonnis van de echtscheiding onvolledig of (niet noodzakelijk bewust) verkeerd weergeeft.