Akkoord bi-locatie met eis...

rambina
Topic Starter

Akkoord bi-locatie met eis...

#1 , 29 feb 2008 12:12

Maandag is het zitting ivm de bi-locatie.

De TP is akkoord met bi-locatie, wissel op maandag, af te halen door de ouder waar ze naartoe moeten.

Zij eist en vindt dat het kindergeld haar volledig toekomt, dan eist ze nog eens 125 euro per kind, en mijn vriend moet 2/3 in de bijzondere kosten betalen..

Mijn vriend stelde voor in eerste prioriteit, een kindrekening, dat het geld eerst gebruikt wordt voor bijzondere kosten en aankoop schoenen, jassen enz.
In tweede prioriteit dat zij het kindergeld zou houden, zo'n 380 euro en hij zou dan de eerste 380 euro van zijn eigen loon aan de kinderen spenderen.

Als je de rekening maakt heeft zijn ex, 630 euro nodig in de maand om voor de kinderen te zorgen, dit in bi-locatie.
Dus als zij dat nodig heeft, dan moet hij dat ook nodig hebben.
Dat wil zetten, 630 euro voor de kinderen als ze bij hem verblijven - 250 euro die hij haar ook nog moest. Dus de kinderen kosten dan voor hem 880 in de maand en hij heeft ze de helft van de tijd..

Hij moet intussen ook nog de lening mee afbetalen, een huis huren enz..
Zijn kinderen kosten in de maand dan totaal 1260 euro..

Ik vind dat hele dure kinderen dan. Het zijn er maar 2..

Zie ik dit verkeerd??
justice will be done

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Archie

#2 , 29 feb 2008 13:48

Je kan blijven doordrammen dat zijn ex teveel eist. Tussen eisen en krijgen is een groot verschil. Het laatste woord zal bij de rechtbank liggen en die zullen zeker niet zover meegaan. Geniet van het weekend, maandag wordt er boven je hoofd beslist (of toch gezegd dat in welke richting het vonnis gaat gaan) en niets dat je er aan kan doen.

rambina
Topic Starter

#3 , 03 mar 2008 15:36

Allé, de bi-locatie begint 1ste week na de paasvakantie..

Mijn vriend moest vandaag naar de rechtbank, 1ste aanleg. Kinderen zijn akkoord met bi-locatie (zijn gehoord)
TP eiste en het kindergeld, en alimentatie 125 per kind en 3/4 van de buitengewone kosten moest mijn vriend betalen.

Tp haar advocaat wist dat ze teveel vroegen en wou het op een akkoord gooien met onze advocaat.

Dus het is geworden, bi-lcoatie (na bijna 2 jaar van procederen)
TP het kindergeld, mijn vriend hoeft geen extra alimentatie.
Hij betaald 2/3 van de bijzondere kosten.

Mijn vriend is heel tevreden. Nu nog een zitting voor het persoonlijk onderhoudsgeld en de vereffening en verdeling kan beginnen..

Voor alle vaders die voor hun kinderen vechten, NEVER GIVE UP..
justice will be done

Reclame

Archie

#4 , 03 mar 2008 15:58

PROFICIAT! leuk om ook eens goed nieuws te horen!

Terug naar “Echtscheiding”