Bedrag allimentatie

Peterken
Topic Starter

Bedrag allimentatie

#1 , 18 jan 2008 12:42

Hallo
Sinds 5 jaar ben ik gescheiden en heb uit dit huwelijk twee kinderen. Heb ondertussen een nieuwe relatie en ander werk. Ik verdien hiermee 1284€ per maand. Mijn ex krijgt 377.43€ allimentatie daarop eist zij nog schoolkosten, en moet ik zelf kleren kopen voor mijn kinderen. Zij weigert kleren mee te geven. Dit komt hier allemaal nog bij. de kids zijn om de 14 dagen een weekend bij mij. Ik betaal meede de helft van onze huishuur 250€ en electriciteit 80€. Alsook probeer ik wat te sparen maandelijks. Ik heb mij een bromfiets aangekocht waar ik maandelijks ongeveer 25€ aan benzine voor betaal. Daarbij betaal ik maandelijks nog enkele kosten, zoals hospitalistaie en pensioensparen. Sparen voor mijn kids kan ik niet. Als je even de rekening maakt kom je snel tot de conclusie dat ik niet veel over houd. Uitstapjes met de kids zit er niet in, enz.....
Kan ik een herziening hiervoor aanvragen. Afzien van een bezoekrecht voor een weekend mag dat? Bedankt op voorhand.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
fiona

#2 , 18 jan 2008 13:16

Ja je kan een herziening vragen voor het alimentatiegeld en ja je kan afzien van het bezoekrecht tijdens je weekend. Bezoekrecht is een recht en geen verplichting,hebben ze mij al meerdere keren gezegt.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”