.......
Ik ben de trotse vader van een 1 jarige zoon. verwekt uit liefde tussen mij en mijn vriendin. we zijn een jaar of vier samen maar ik vrees dat het daarbij zal blijven. Ik wil dit absoluut niet maar zij is zeker dat ze wil vertrekken en dat daar niets meer aan te doen is. Tot de dag dat ze echt de deur uitstapt zal ik er alles aan doen dit te voorkomen, maar ik vrees dat mijn inspanningen aan de late kant zijn. In mijn ogen zijn er geen brokken gemaakt die niet meer gelijmd kunnen worden maar misschien ken ik niet alle brokken en kan ik me dus maar better met pijn in het hart voorbereiden.
Ik kom zelf uit een gescheiden gezin en wil dit mijn kind niet aandoen, Ik voel intense liefde voor hem en heb moeite hem een dag te missen. We zijn oorspronkelijk afkomstig uit 2 uithoeken van het land, en ook al belooft ze me plechtig in de buurt te blijven wonen en onze zoon hier zijn jeugd laten door te brengen, vrees ik dat ze op een dag terug zal gaan naar haar roots en ik zo mijn zoon ga verliezen. Om dit te voorkomen denk ik dat het hoedenrecht op mijn naam moet komen en zij bezoek recht moet hebben, maar ik heb van zo'n zaken geen kaas gegeten en vind ook niet direct een passende uitleg op dit forum. Ik heb dit in elk geval al aan boord gelegd en ze blijkt hiermee akkoord te gaan ookal vertrouw ik haar woord niet meer. kan iemand mij zeggen wat mij te wachten staat en wat ik best kan doen.
alvast bedankt.