Die advocaat van u Man zal zeker nu in beroep gaan alleen om u kinderen terug te halen en zou daar gewoon meewerken
als u man de voogdij over de kinderen wil dan zou er een andere zaak van gemaakt worden en dan kan je altijd een advocaat inschakelen
U moet zeker zijn dat u man ergens anders mee bezig is. Op deze manier krijgt u kinderen heel moeilijk terug thuis
Dat is toch wat u wilt?
Ja maar normaal gezien is hoger beroep in 14 dagen, maar nu duurt het langer, advocaat heeft wel beroep aangetekend rond 17 -01 en dan zijn de 14 dagen eigenlijk al om, er is nog steeds geen zitting gekomen?Wat Franciscus zegt klopt je kan alleen in beroep gaan over de uitspraak van de jeugdrechter en geen andere zaken in deze zaak zal behandeld worden zoals ik eerder zij de voogdij is weer een ander zaak mocht deze komen
Oke, maar hoe zal ik weten welke advocaat mijn man heeft genomen?Luc Van Lerberghe is advocaat-generaal bij het Hof van Beroep te Antwerpen en houdt zich voornamelijk bezig met jeugdzaken oa Vertrouwenscentrum Kindermishandeling
en Comité Bijzondere Jeugdzorg .
Hij zal tijdens een beroepsprocedure optreden als openbaar ministerie.