Hallo
we zijn vandaag te weten gekomen dat mijn stiefzoon in de kliniek ligt en dit al van vrijdag .
De moeder heeft vandaag gebeld naar mijn man om te zeggen dat de zoon in kliniek ligt en dat we hem morgen niet gaan hebben ( tis dit weekend ons weekend dat de zoon bij ons is )
Wat we erg vinden is dat de zoon al van dinsdag in de kliniek ligt en dit wisten we niet .
we gaan de zoon vandaag gaan bezoeken en de mama zal ervoor zorgen dat ze niet aanwezig zal zijn ( reden : de vorige keer de zoon in de kliniek lag is ze ruzie beginnen maken en beginnen roepen en tieren tegen mijn man , ik en de vader van mijn man , ze wou ons laten buitensmijten uit de kamer door een verpleegster , maar die verpleegster heeft gezegd aan de moeder dat ze dit niet kunnen doen .)
nu is ze verstandig en zal ze er vanavond niet zijn
we gaan zaterdag terug maar danweten we nog niet welk een uur we zullen gaan ,
dus als we toekomen en als ze verstandig is houdt ze haar mond en laat ze ons efkes alleen met de zoon .
dit is dus waarom ze ons niets laat weten de dag de zoon wordt opgenomen .
Nu kon ze niet anders dan ons op de hoogte te brengen , weliswaar veel te laat .
wisten we het van dinsdag al dan hadden we hem al eens kunnen bezoeken .
Mijn vraag is nu wat we er kunnen aan doen .
Nu heeft zij ons gedaagd voor de vredrechter omwille enkele bijkomde kosten die we niet weten of we die wel moeten betalen .
Is dit dan een goed moment om eens aan de vrederechter te zeggen dat ze ons niet of te laat op de hoogte houdt van de ziekenhuis opname ,
en wanneer de zoon een ongeval op school heeft laat ze ons dit ook nooit weten .
merci alvast