ja de testen zijn via DNA gebeurd. Verder dien je te weten dat bij jeugdrechtbank er rechtspraak op tegenspraak is. dwz. als ??n partij iets beweerd en de andere partij ontkent niet de rechtbank er vanuit mag gaan dat de bewering gevolgd mag worden.
Wat de kostprijs v/h onderzoek was weet ik niet, dat zal wel in de besluiten gestaan hebben. De vader diende wel onderhoudsgeld voor alle 4 de kinderen te betalen. Het bedrag van onderhoudsbijdrage was zeker niet het hoogste wat ik ooit al heb gehoord inzoverre het relevant zou zijn.
Wie dient in te staan voor de kosten? Weet ik niet, ik veronderstel de vader.
Waar? Dat weet ik ook niet.
Jou gouden raad... Het eerste dat ik gezgd ik die dag in de rechtbank
"ik stoor niet, ..." (had wel op fluisterniveau gevraagd aan de bode de namen van de ouders gevraagd en deze weigerde deze te geven) --> De bode roept de ouders wel op en zal allicht ook voor deze zaak het geval geweest zijn, maar was toen nog niet aanwezig.
en dat zal ook jou advokaat doen
Nee: mocht ik een advocaat hebben in die materie waarin de moeder en onze dochter betrokken zijn dan zal mijn advocaat het vlug bij de stafhouder mogen gaan uitleggen waarom hij het conflict nog groter maakt in plaats van het trachten op te lossen, en zal er niet voor teugdeinzen hem/haar ook rechtstreeks voor de correctionele te dagen om dezelfde reden
RR