k' zie het niet meer zitten!

christineke
Topic Starter

k' zie het niet meer zitten!

#1 , 02 mei 2007 09:48

K'zie het niet meer zitten, een slechtere week als verleden week bestaat er niet. In begin van de week kreeg ik een toch wat gepeperde brief van mijn advocaat die mij melde dat mijn ex in het hospitaal had gelegen en een hartoperatie had ondergaan, hij wilde weten waarom mijn ex geen bezoek had gekregen van zijn dochter. Ik moet het dan vragen aan haar en dit zorgd altijd voor de nodige wrevel tussen ons, geen van ons beide had er weet van en toch blijft hij bij hoog en laag beweren dat onze dochter op de hoogte was. Nu,zo ziek blijk hij dan ook niet tezijn want het pesten en stalken heeft hij nog niet verleerd, hij heeft zelfs in een sms geschreven dat hij alle kansen zal hebben om eind Juni de rechtzitting van van onze vechtscheiding te winnen. We moeten dan voor de laatste keer voorkomen, hij schreef zelfs dat hij het niet zou laten om daar wat comedie te spelen, geweet wel doen alsof het u allemaal te veel word. 8jaar heh ik met deze man afgezien en nu het zover is dreigen al die bewijzen om zijn overspel te bewijzen tot niets zijn geweest. Het gaat hem hier toch over het verleden en niet over het heden, k'hoor het zijne advocaat al zeggen dat dit alles mijn schuld zal zijn. Ik had zo graag deze vechtscheiding gewonnen, alleen maar om aan te tonen wat voor een verdriet hij mij en vooral dochter heeft aangedaan met zijn vieze spellekes en zijn maitreses. Zal de rechtbank daar hoor naar hebben naar zijn verleden, naar al wat ik, mijn advocaat te vertellen heeft over zijn verleden of gaan zij er rekening mee houden met zijn hartoperatie. k'weet het echt niet meer en ik denk dat zij de rechtbank begrip zullen hebben voor zijn situatie nu. WAT DENKEN JULIE???????????????????????????
wanhopig op zoek naar de waarheid

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 02 mei 2007 11:02

Wat ik denk?

Neem gerust 3 en 1/2 minuut de tijd om onderstaand intervieuw te bekijken

http://www.f4j.be/video/070429_scheidin ... 3min30.wmv

Wet winnen van je vechtscheiding voor je kinderen staat dus voor hen niet bovenaan, in tegendeel. Voor hen is van belang dat de ruzie's minderen ipv vermeerderen.

Een (gebroken)gezins-therapie lijkt me een goed begin om het conflict leren te beheersen om zo goed als mogelijk uit die negatieve spiraal te geraken. Best lijkt me deze gezamelijke therapie laten primeren boven de echtscheidingprocedure

RR

christineke
Topic Starter

#3 , 02 mei 2007 12:20

k'ga het intervieuw is op mijn gemak bekijken. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is :dat mijn ex mij en mijn dochter het huis heeft uigepest, het was voor mij en voor mijn dochter altijd een hel doen meneer ongegeneerd zijn maitresses meenam naar huis,zogezegd collega's. ik heb gewacht tot zij 16j. werd en dan zijn we vertrokken (hetgeen hij nooit had gedacht) Nu zijn we 3j. later en vind hij nog altijd de tijd om ons het leven zuur te maken, ik slaag er altijd in dat mijn dochter daar ni teveel weet van heeft. Krijgt meneer zijn goesting niet doet hij dat via zijn advocaat en dan,dan ben ik wel verplicht het haar te vragen,hij doet dit om zogezegd mij te raken,nu nog?! Als we met z'n tweetjes zijn en hij laat ons is gerust hebben we het zo fijn samen,waarom moet hij daar altijd tussen komen, wij willen uit het donkere verleden stappen en doorgaan met het leven. Ik heb dit alles ook niet gewilt, wij moesten weg. Maar eigenlijk was mijn vraag gaat de rechtbank rekening houden met het feit dat meneer een hartoperatie heeft gehad en gaan zij nu in zijn voordeel pleiten???? Meneer woont met zijn maitres in ons huis al 2dagen na mijn vertrek. Het gaat hier toch om feiten die 3j geleden gebeurd zijn dat moeten wij nu gaan aantonen op de rechtbank eind Juni. daar had ik zo graag een antwoord over, en toch, bedankt voor de tip want elk beetje help, elk beetje geeft de moed om door tegaan.
wanhopig op zoek naar de waarheid

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”