€ 3500 correct

pebbles
Topic Starter

€ 3500 correct

#1 , 13 nov 2011 08:56

Hallo

Heeft er iemand een idee wat een correcte prijs is voor de helft van een inboedel.Moet zeggen,het meeste meubilair hoort bij het huis,en is dus eigendom van mijn man.Het gaat vooral over huishoudelijke apparaten,keukengerief,eetservies,koffieservies,pc,droogkast,wasmachine,diepvries,enz.
Ik moet zegggen,voor het ogenblik woon ik op een gemeubeld appartement,en heb ik al die dingen niet echt nodig,aan de andere kant,de helft is ook van mij,daarom zou ik eigenlijk liever dit geld zou hebben,en dan,als ik weer helemaal "op mijn positieven" ben ,alles nieuw kan kopen,zonder dat er "vervelende" herinneringen aankleven.
Wat vinden jullie van dit bedrag????

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#2 , 13 nov 2011 09:54

hoe oud zijn deze gemiddeld?
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

pebbles
Topic Starter

#3 , 13 nov 2011 10:08

De oudste stukken zijn 21 jaar oud,heel veel dingen waren al vervangen en zijn rond de 10 jaar oud,maar de droogkast (750 euro) is bijvoorbeeld nog maar een half jaar.Het is zo moeilijk om daar een prijs op te plakken.

Reclame

Lightning

#4 , 13 nov 2011 10:58

Voor die droogkast nog 200-250 euro voor U.
....en al de rest niks meer.

pebbles
Topic Starter

#5 , 13 nov 2011 11:05

Oké,waarde heeft het niet meer,maar het is wel nog bruikbaar voor mij hé.Dat is hetzelfde met een auto.Dus doe ik een "koopje" aan die 3500 euro?Zal mijn er dan maar bij neerleggen zeker,ook al wil ik die scheiding helemaal niet?

Lightning

#6 , 13 nov 2011 11:34

Dus doe ik een "koopje" aan die 3500 euro?
Als uw man U nog 3.500 euro wil geven voor uw helft van de "oude" huisraad, dan lijkt mij dat meer dan een aannemelijk voorstel (afgaand op de info die U hierboven geeft).

Terug naar “Echtscheiding”