co ouderschap

guess
Topic Starter
Berichten: 1

co ouderschap

#1 , 10 okt 2011 14:44

beste forum,ik heb een dochtertje van 4 ik en de papa zijn al 3.5j uit elkaar we deden eerst 1 weekend om de 14 dagen en sinds kort nu 3 maanden co ouderschap. toen het werd vast gesteld bij de rechtbank was er nog geen enkel probleem ivm school/omgangsregeling onze dochter staat bij mij de moeder ingeschreven. de regeling was van de zondag tot zondag en ze verblijft op haar school. de school ligt vrij recent voor allebei maar wat blijkt nu de vader zijn vriendin verkoopt haar auto en moet nu alles met de fiets doen eisen ze dat ik haar verplaatst van school in hun buurt 11km van mij. mijn dochter zit al 2.5j op deze school de rechter zal haar toch zomaar niet versteken voor zo iets? en ze willen dat de regeling veranderd van vrijdag naar vrijdag als uitleg dat zijn vriendin haar kindje onze dochter wat meer zou zien?? volgens mij omdat ze gewoon een vrij weekend zouden hebben maar hoe leg je dit in godsnaam uit aan een rechter wij hebben ook ons werk en schema's ik hoop maar echt dat dit allemaal niet doorgaat in het belang van onze dochter dan kan iemand me hier mee helpen mijn advocaat zegt dat ik niet hoef te vrezen maar toch kan ik hier niet van over moest dit allemaal kunnen veranderen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lucke
Berichten: 183

#2 , 10 okt 2011 15:02

Waarom niet eerst erover praten of indien dat niet lukt, via bemiddeling.
Is goedkoper en minder aggressief dan advocaten en rechtbank.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”