kind van 6 jaar een belgacom abonnement

snuitke
Topic Starter

kind van 6 jaar een belgacom abonnement

#1 , 01 okt 2011 16:16

hoi,

ik ben al 4 jaar gescheiden met men ex en heb er een zoontje bij , tis regeling om de 14 dagen weekend .men ex heeft veel schulden
en denk ik staat op zwarte lijst bij belgacom .
ik kreeg van deurwaarde een brief van belgacom dat er 8 maand niet betaald was , maar ik heb geen belgacom
heb naar die deurwaarde gebeld en wat blijkt nu men ex heeft op naam van zoon een abonnement geopend zonder dat ik het wist
men zoon staat hier ingeschreven dus kwam het bij mij aan .
hoe kan belgacom nu een abonnement geven aan een 6 jarige , ofwel heeft men ex met leeftijd geknoeid .
ik vind dat die mij en zoon misbruikt hebben .wat kan ik doen
en wie weet wat heeft die nog op zoon zen naam staan

gr

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 okt 2011 17:52

En wat heeft de deurwaarder gedaan/gezegd toen bleek dat titularis ene kind van 6 jaar was?
En voor welk adres is het abonnement afgeleverd.
Kan Belgacom een handtekening laten zien van de abonnee?

snuitke
Topic Starter

#3 , 01 okt 2011 18:36

het was een brief van deurwaarde , heb daar naar gebeld en ze gingen het onderzoeken
het abonnement op men ex zen adres
we weten niet waar hij dat abonnement heeft gedaan , online of in winkel

Reclame

lucgescheiden

#4 , 05 okt 2011 16:40

Ik meen dat Belgacom bij aankoop van een sim-kaart, het nummer inschrijft op naam van de toekomstige eigenaar van de gsm.
Te vergelijken met het nemen van een vaste aansluiting, waardoor je in de telefoonboek komt te staan.

Dezelfde gegevens gebruiken om een abonnement te facturen, is uiteraard niet correct van Belgacom, zeker
niet wanneer de eigenaar slechts 6 jaar zou zijn.
In eerste instantie lijkt het me dus dat Belgacom hier in de fout ging, een 6 jarige een contract aansmeren is niet wettelijk.

Waar en hoe dit contract werd aangegaan is wellicht terug te vinden in hun databases.
De bal ligt dus op het ogenblik in het kamp van de deurwaarder.
Bevraag hem regelmatig aangaande de stand der zaken, en
slaap zelf op u twee oren ;-)
Handige documenten voor Personenrecht

Terug naar “Echtscheiding”