hallo
via deze weg probeer ik een oplossing en info te verkrijgen omtrent een lastige kwestie.
t geval wil dat ik na 3,5 jaar eindelijk gescheiden ben van mijn ex,maar daar is ook alles mee
gezegd in dit geval,tevens is bij de uitspraak van de scheiding ook uitgesproken dat mijn ex
een bedrag per maand aan kinderalimentatie moet betalen en mij eveneens een groot geldbedrag
uit de overwaarde van het huis moet betalen,wat me totaal niet vebaasd is dat meneer beiden weigert
of in ieder geval vertraagt te betalen.
voor de alimentatie heb ik het lbio ingeschakeld en dat gaat lopen dus daar hoef ik geen informatie over
wel over hetgeen dat ik nu wel eens heel graag mijn overwaarde uit mijn huis uitbetaald wil krijgen.
mijn ex woont er nog,blijft er ook wonen,maar ik sta eveneens nog op koopcontract en wil er van af,
ook heeft de rechtbank t vonnis bij voorraad uitgesproken en dat maakt hem dus in alle gevallen
betalingsplichtig,maar jah hij betaald niet,wat is dan verplicht vraag ik me af?
ook word er na het vonnis geen rente betaald over het bedrag wat hij mij moet betalen?
nu is het zo dat ik allerlei telefoontjes heb gepleegd met instanties en mijn advocaat maar iedereen
heeft een eigen mening en lult voor mijn gevoel maar wat in de ruimte waardoor ik zo langzamerhand
mijn einde nabij ben.
ik wil namelijk een deurwaarder in gaan schakelen om uiteindelijk mijn ex te dwingen binnen nu
en afzienbare tijd zijn rekening aan mij te voldoen,ook na menig maal de notaris te hebben gebeld
kom ik steeds meer tot de conclusie dat meneer maar wat doet en zich totaal geen drukte maakt
en ik uit t verhaal van de notaris kan opmaken dat t nog wel eens heel lang kan gaan duren omdat die ook
niet meer weet,of wil weten en mij daarbij ook aan het lijntje houdt
ik hoop dat hier op t forum iemand is die mij verder kan helpen met info na dit zelf te hebben meegemaakt
of iemand die er beroepsmatig sjoege van heeft welke stappen ik het best kan gaan zetten mbt inning van MIJN GELD!!!!!!!
zie jullie reacties graag tegemoet