Mijn ex heeft nu reeds bijna een jaar een ander domicilie. Maar er komen nog steeds brieven tav hem toe op mijn adres. Niet alleen reclame maar ook correspondentie van bvb bankinstelling. Ik heb hem al meerdere keer gevraagd om adreswijziging door te geven aan deze instellingen maar blijkbaar is dit nog steeds niet zo. Reclame voor hem gooi ik in de vuilnisbak ... maar alle andere correspondentie geef ik nog netjes mee met de kinderen als ze bij hem gaan.
Ik kan niet aan de post doorgeven dat alle correspondentie voor hem naar zijn nieuw adres moet doorgegeven worden omdat bepaalde post toch voor mij bestemd is (bvb facturen ivm electriciteit ... hij is nog 'titularis' en ik kan dit blijkbaar zelf niet wijzigen ... er dient een overdracht te gebeuren maar hij heeft dit tot op heden nog niet uitgevoerd).
Wat als ik zijn correspondentie niet meer doorgeef ... ? Dit om hem te 'dwingen' de nodige stappen te ondernemen ...
Ik wil mezelf niet in de problemen brengen natuurlijk ... (ik kan natuurlijk ook advocaten enzo erbij halen maar liever niet ..)
Bedankt voor het advies ...