beginfase echtscheiding, rechten en plichten?

dar
Topic Starter

#16 , 30 mar 2007 09:32

We staan terug voor een crusiaal moment...
Mijn ex liet dus enkele financie?le putten na, ??n ervan eist reeds sinds de breuk elke maand enkele honderden ? intrest, mijn advocaat zegt niet betalen, anders kan je geld niet meer terug eisen...? Er is melding via advocaat naar de tegenpartij om verantwoording van de verdwenen sommen, en ook om dringende maatregelen om deze financie?le eiser te blokkeren. De tegenpartij reageerd helemaal niet, en dit blijft maar duren...
De financie?le instelling dreigt nu met,
1) melding naar centrale voor kredieten(nationale bank van belg?) van persoonsgegevens
2) dreiging met gerechtsdeurwaarder
3) Altijd maar bijkomende kosten
Dit moet binnen enkele dagen geregeld worden...
?en groot nadeel lening staat alleen op mijn naam, zodat ze enkel mij attakeren.
Wie helpt mij een oplossing te zoeken?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#17 , 09 okt 2009 03:37

2- De belangrijkste: - Magistraten hebben een zekere loyaliteit naar studiegenoten.

Zo is dat!

De sociale afstand tussen magistraten en advocaten is klein.Zij komen vaak uit dezelfde kringen en dagelijkse tegenstanders neigen nogal gemakkelijk tot co?peratie....(HUYSE,L.,SABBE,H.,De mensen van het recht,Leuven Halewijck 1997,85-87.)
...ze zal heus niet met de diepvriezer en de TV gaan lopen.
Hmmm...mijn LCD aquarium (JVC) 32 inch weegt amper nog 10 kg!
Beste Lex, was je citaat al een tijdje aan het zoeken maar nooit teruggevonden en nu per toeval :-) :-)

btw. OK toegegeven, er bestaat een zeker risico dat zij met de TV of de diepviezer gaat lopen.

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”