November vorig jaar heeft mijn ex mij en ons kinderen verlaten voor een collega van hem. Hij is direct bij haar ingetrokken. De kinderen hebben haar in januari leren kennen en omgangsregeling werd vanaf dan ook toegepast. Deze vrouw had een plaats in het leven van mijn kinderen gekregen.
8 maanden later heeft mijn ex deze vrouw ook al verlaten en is hij bij zijn ouders ingetrokken. Nu zullen de kinderen dus bij hun grootouders slapen als ze bij hem zijn. Nu blijkt dat mijn ex zijn ex (niet ik) ook bedrogen heeft en dus een andere vriendin (ook een collega) al heeft.
Bij deze nieuwe vriendin brengt hij veel tijd door. Hij is gedomicilieerd bij zijn ouders. Nu zijn we overeengekomen dat hij zijn nieuwe vriendin de eerste 6 maanden niet voorstelt aan onze kinderen. Onze kinderen hebben zich maanden gehecht aan zijn vorige vriendin en bij het verbreken van die relatie hebben de kinderen toch wat geleden. Om dit te vermijden het akkoord om voorstellen van nieuwe vriendin uit te stellen.
Nu zijn de kinderen 2 weken bij hem (zomerregeling) en mijn vrees is dat hij zijn kinderen bij zijn moeder zal achterlaten om zo bij zijn nieuwe vriendin tijd te kunnen doorbrengen (overdag en 's nachts). Heb ik hierin iets te zeggen? Ik heb ze dan veel liever bij mij.
Alvast bedankt voor elke reactie