Ik en mijn ex zijn al uiteen van 2003, er zijn al verschillende rechtzaken geweest ivm de kinderen.
De kinderen hebben altijd bij mij gewoond op een paar maanden na, in 2006 zijn de kinderen aantal maanden toegewezen
aan men ex omdat ik verhuisd was naar een andere regio en ze dus uit hun vertrouwde omgeving haalde

Maar uiteindelijk heeft hij de kinderen toch terug aan mij gegeven.
Nu 5 jaar later, de kinderen groter (9j en 11j), dus zelfstandiger beginnen te worden wil de vader co ouderschap of zelfs
het volledige hoederecht!
Die zaak is in mei voorgekomen en uitspraak zou pas zijn half oktober! Met als gevolg dat ik de kinderen niet van school mag veranderen
in afwachting van de uitspraak ( waar dus ons probleem zit )
Wij hebben nl een huis gebouwd op 40 minuten van de kinderen hun schooltje, wat het allemaal moeilijker maakt natuurlijk!
Is niet te doen, niet voor de kinderen en ook niet voor ons ouders.
De kinderen kijken er naar uit om te verhuizen naar onze nieuwe woning en vonden het oké om van school te veranderen. Maar
nu houd de rechtzaak het allemaal tegen. Bestaat er geen mogelijkheid om de procedure te versnellen? Verhuizen doen wij toch, het is onmogelijk
om huur te blijven betalen en dan nog een huis af te leggen....
De kinderen willen gewoon bij ons blijven wonen en de afgeproken weekends en vakanties naar de papa blijven gaan.
Is er dan geen mogelijkheid dat ze naar de kinderen luisteren, dan is het toch simpel op te lossen en kunnen ze gewoon naar
de nieuwe school toe gaan...
Kan er iemand raad geven??
Een bezorgde mama