#1 , 08 jul 2011 09:47
na een lange echtscheiding (8 jaar) is mijn ex dood gegaan, nu was de alimentatie volgens de tegenpartij niet helemaal in orde, ik zou de index aanpassing vergeten te storten hebben gedurende 12 maanden, doch is dit niet het geval, dit was maar gedurende 6 maanden, ik kan dit bewijzen met bank afschriften.
Nu wordt mijn zoon(21 jaar) door de advocaat van mijn overleden ex gecontacteerd met de vraag of hij de zaak wil stoppen of de zaak afronden, maar, zegt deze advocaat erbij als je de zaak wil stopzetten gaat jou dat 500,00€ kosten, nu denkt mijn zoon op dat ogenblik niet echt na en hij kent ook niets (volgens mij) van deze hele zaak en zegt dan maar om de zaak af te ronden omdat hij geen 500,00€ wil betalen, wat begrijpelijk is voor mijn zoon die tenslotte nu helemaal alleen woont en maar 21 jaar is.
De advocaat van mijn wijlen ex heeft altijd als pro deo gewerkt, kan deze advocaat nog verder werken als pro deo, mijn zoon heeft een groot inkomen?
Moet ik in deze zaak een advocaat onder de arm nemen? voor deze futiliteit, tenslotte gaat het over 345,30€ de tegenpartij claimt 724,76 €
Kan alsnog mijn zoon de zaak stopzetten, want volgens mij is de advocaat alleen maar uit op de centen van mijn zoon daar ze 8 jaar als pro deo heeft gewerkt en nu geld riekt, + daar de vrouw ook de goede band die ik had met mijn zoon nu stuk maakt voor haar profijt.
Wat kan ik hier allemaal aan doen voor het de spuigaten uit loopt????!!!!!!!!!!!!!!!!